کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

زوج درمانی در کلینیک روانشناسی انتخاب نو از تکنیک ها و روشهای مختلفی بسته به نیاز زوجین استفاده می کند. روانشناس زوج درمانی در یک مرکز مشاوره خوب به افراد کمک می کند تا به یک تعریف واحد درباره زندگی مشترک برسند و خواسته های خود را به صورت مناسب برای یکدیگر بیان کنند. روانشناس خوب با توجه به اهمیت ازدواج و وجود تفاهم در زندگی زوجین به آنها آموزش هایی را ارائه می دهد تا زوجین بتوانند در بخش های دیگر زندگی مشترک نیز از آن استفاده کرده و آرامش را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

 

 

مشاور زوج درمانی در مرکز مشاوره انتخاب نو برای جلسه اول مشاوره به مصاحبه با افراد می پردازد و اجازه می دهد تا افراد درباره مشکل خود و فشار وارده بر آنها صحبت نمایند . این که افراد بتوانند فشار روانی وارده بر خود را در مرکز مشاوره نزد یک دکتر روانشناس زوج درمانی تخلیه کنند به روند درمانی افراد کمک زیادی می کند. این تخلیه فشار روانی باعث ایجاد احساس آرامش شده و باعث می شود افراد با توجه بیشتری به پیشنهادات روانشناس گوش دهند.

 

 

دکتر مشاور زوج درمانی از افراد می خواهد تا خواسته های خود و همچنین خواسته هایی که فکر می کنند طرف مقابل از زندگی مشترک دارد را یاداشت کرده تا در جلسه مشاوره به برسی آن بپردازند. بسیاری از افراد به دلیل عدم توانایی در عنوان کردن احساس خود و بیان صریح خواسته هایشان در روابط خود دچار مشکلات زیادی هستند. متخصص مشاور زوج درمانی به این افراد می آموزد کدام خواسته ها در زندگی مشترک طبیعی هستند و این خواسته ها را چگونه می توان با بیان مناسب و تاثیر گذار به همسر خود گفت.

 

 

در مرکز مشاوره انتخاب نو برای زوج درمانی برسی های فراوانی بر روی افراد ، روابط آنها و الگو های زندگی مشترک انجام می گیرد. انجام این برسی ها گاهی نیاز به برگذاری جلسه ای برای انجام تست روانشناسی دارد تا دکتر مشاور بتواند به بخش هایی از ذهن افراد که قابل دسترسی نمی باشد دست یابد. در کلینیک روانشناسی انتخاب نو انجام تست های روانشناسی تحت نظر دکتر روانسنج در این مرکز انجام می گیرد و تفسیر این تست های روانشناسی به متخصص روانشناس زوج درمانی کمک می کند تا چنانچه فرد دچار اختلال روانی خاصی باشد ، مشخص گردد و تحت درمان مناسب قرار گیرد.

 

 

سلامت روان خانواده از مهمترین مسائلی می باشد که در یک مرکز مشاوره زوج درمانی به آن توجه می گردد. گاهی عدم توجه مناسب به روابط جنسی در بین زوجینی که برای مشاوره مراجعه نموده اند مطرح می گردد. سردی و بی توجهی در روابط جنسی می تواند نقش بسیار زیادی در روابط بین زوجین داشته باشد و بی توجهی به این مسئله برای زوجین آسیب های جدی در بر دارد. به همین علت بهترین روانشناسان حتما برسی های دقیقی درباره سلامت روابط جنسی زوجین انجام می دهند و چنانچه لازم باشد آنها را به مشاور سکس تراپ ارجاع می دهد.

 

 

نویسنده : غزاله البهشتی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی