کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

مشاوره خانواده برای حل اختلافات خانوادگی اقدام به برگزاری جلسات مشاوره به صورت گروهی و فردی می نماید. 

مشاوره خانواده برای حل اختلافات خانوادگی اقدام به برگزاری جلسات مشاوره به صورت گروهی و فردی می نماید. بسیاری از افرادی که برای مشاوره خانواده  به مرکز مشاوره انتخاب نو مراجعه می کنند خود از علت عدم رضایتشان در زندگی خانوادگی ، آگاهی ندارند. اما احساس نارضایتی در روابط بین فردی برای این خانواده بسیار مشهود است. مشاوره خانواده برای کمک به این افراد شکل روابط بین فردی در خانواده را مورد برسی قرار می دهد و پس از آن به ارائه راهکار مناسب با شرایط خانواده می پردازد.

 

 

روانشناس خانواده چه مسائلی را مورد برسی قرار می دهد؟

 

 

روانشناس خانواده خوب به برسی روابط بین زوجین بسیار اهمیت می دهد. چنانچه زوجین نتوانند یک گفتگوی موثر در زندگی مشترک خود داشته باشند ادامه زندگی آنها دچار اختلال می گردد. یکی از شیوه های بسیار مناسبی که در مرکز مشاوره خانواده به زوجین توسط دکتر روانشناس خانواده آموزش داده می شود برقراری ارتباط و استفاده از کلمات و جملات مناسب برای گفتگو است.گاهی زوجین زبان مشترکی برای برقراری ارتباط و بیان احساسات خود به یکدیگر نمی یابند. متخصص روانشناس خانواده به این افراد کمک می کند تا در جلسات مشاوره یاد بگیرند چگونه با توجه به احساسات یکدیگر خواسته ها و نیاز های خود را نیز بیان کنند.

 

 

عدم توانایی زوجین در حل اختلافات خانوادگی موضوع دیگری می باشد که توسط دکتر مشاور خانواده در مرکز مشاوره  انتخاب نو مورد برسی قرار می گیرد. در مرحله اول روانشناس به این موضوع دقت می نماید که تعارف آموخته شده افراد از مشکل چه می باشد و پس از آن هر یک از افراد بیان می کنند که مشکلات خانواده را از دید خود چگونه ارزیابی می کنند. رسیدن به یک دیدگاه مشترک مسئله ای می باشد که دکتر روانشناس برای رسیدن زوجین به آن ، کمک قابل ملاحظه ای می نماید.

 

 

پس از آن که مشکل زوجین مورد برسی قرار گرفت روشهای مورد استفاده برای حل مشکلات مورد توجه مشاور روانشناس خانواده می باشد. چنانچه هر یک از زوجین فکر طلاق را برای حل مشکلات خود بر می گزینند این به آن معنا می باشد که این زندگی دچار مشکل است. بهترین روانشناس خانواده در کنار حل مشکلات زوجین به آنها راه و روش زندگی کردن را آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا چنانچه با بحران های مختلفی رو به رو شدند چگونه با آن رفتار کنند که خانواده کمترین آسیب را ببیند.

 

 

یکی دیگر از مسائلی که مورد توجه بهترین مشاور خانواده است یکی بودن والدین در مقابل فرزندان خانواده است . گاهی کودکان قربانیان کوچکی هستن که بین والدین قرار می گیرند و به خاطر مشکلات بین والدین آسیب های فراوانی می بینند. روانشناس خانواده در کلینیک روانشناسی انتخاب نو چنانچه کودکان را دارای آسیب های روانی ببینند آنها را به یک مشاور کودکان معرفی خواهد کرد تا تحت نظر متخصص قرار گیرند و ضمن آن با  مناسب به والدین به آنها آموزش می دهد تا چگونه در عین آن که کودکان را در مسائل خانواده مشارکت دهند چگونه حدودی برای آنها قائل شوند.

 

 

نویسنده : غزاله البهشتی

 

 

  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • مرکز مشاوره انتخاب نو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی