کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

تست های روانشناسی به روانشناسان کمک زیادی در پروژه درمان می نمایند.تست های روانشناسی به روانشناسان کمک زیادی در پروژه درمان می نمایند. مغز برای بروز اطلاعات خود بسیار هشیار عمل می کند و بسیاری از اطلاعاتی که در ناخودآگاه افراد قرار دارد به راحتی نمی تواند به خودآگاه آنها راه پیدا کنند . مشاور روانشناس برای یافتن نشانه های اطلاعاتی که در ناخود آگاه افراد وجود دارد از تست های روانشناسی استفاده می کند . تست روانشناسی به صورت های مختلفی برگزار می گردد و سوالات به شکل های مختلف و در مدل های متفاوت ذهن افراد را مورد برسی قرار می دهند . انجان تست های روانشناسی برای بسیاری از درمان های روانشناسی جزء واجبات است.

مرکز روانشناسی انتخاب نو اقدام به دریافت تست های روانشناسی با تفسیر تخصصی توسط یک دکتر روانسنج می نماید. از نمونه تست های روانشناسی مرکز مشاوره انتخاب نو می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

 

 

تست شخصیت شناسی : دکتر روانشناس در این تست های روانشناسی به برسی ویژگی های شخصیتی افراد و همچنین یافتن اختلالات روانی در افراد می پردازند. این تست های روانشناسی خوب به متخصص روانشناس کمک می کند تا متوجه شود فرد درونگرا می باشد یا برون گرا ، شهودی است یا واقع گرا ، نسبت به جهان اطراف خود چه واکنشی نشان می دهند. برسی این تست ها گاهی اراد را خودشیفته و گاهی کمال طلب نشان می دهند .چیزهایی که در تست روانشناسی شخصیت شناسی نشان داده می شود گاهی با رفتار های بیرونی افراد تطابق ندارد و روحیات درونی و تمایلات درونی فرد را بروز می دهد.

 

 

تست هوش : انواع تست هوش و تست هوش هیجانی میزان  IQ  افراد را مورد برسی قرار می دهد و رفتار های فرد در موقعیت های هیجانی را مورد برسی قرار می دهد . تست روانشناسی هوش هیجانی اهمیت ویژه ای در میان انواع تست های روانشناسی تخصصی دارد و میزان موفقیت و شکست افراد را در زندگی نشان می دهد. عواملی همچون : تحمل فشار روحی و روانی ، خوشبینی ، استقلال ، عزت نفس ، روابط بین فردی و خود شکوفایی با انجام این تست روانشناسی امکان پذیر است.

 

 

تست تعیین شغل : انتخاب شغل مناسب یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که متخصص روانشناس در آن از انجام تست شناسایی مسیر شغلی برای فرد استفاده می کند. استعداد ها و توانایی های فرد توسط این تست روانشناسی در مرکز مشاوره مورد برسی قرار می گیرد و فرد را برای انتخاب شغل مناسب و روش دست یابی به شغل مورد نظر یاری می کند.

 

 

انجام تست های روانشناسی حتما باید در یک کلینیک روانشناسی معتبر و نزد یک متخصص روانسنج انجام گیرد تا از اعبار لازم برای استفاده در جلسات درمانی برخوردار باشد.

 

تلفن کلینیک روانشناسی انتخاب نو: 02122593216

نویسنده : غزاله البهشتی     

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی