کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

کلینیک روانشناسی

کلینیک روانشناسی کمک بزرگی به کسانی می باشد که نیاز به راهنمایی یک فرد آگاه و متخصص دارند.کلینیک روانشناسی کمک بزرگی به کسانی می باشد که نیاز به راهنمایی یک فرد آگاه و متخصص دارند. کلینیک روانشناسی انتخاب نو در ارائه بهترین خدمات روانشناسی از بهترین مراکز مشاوره شمال تهران می باشد این مرکز مشاوره با مدیریت کارآمد توسط دکتر تابع جماعت و دکتر باقری با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی سالهاست با بهترین روانشناسان همکاری نموده و خدمات روانشناسی در رشته های مختلفی ارائه می دهد. از نمونه خدمات روانشناسی خاص این مرکز می توان به موارد زیر اشاره نمود

مشاوره سکس تراپی : با توجه به اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی ، مشکلات جنسی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. بسیاری از مشکلات جنسی در روابط زناشویی ریشه در مشکلات روحی و اختلالات روانی دارد. دکتر سکس تراپ برای درمان از شیوه های مختلفی بر اساس نیاز مراجع استفاده می کند . مشکلاتی همچون عدم تمایل به روابط جنسی ، بی میلی ، خودارضائی و خشونت های جنسی از جمله مواردی هستند که نیاز به درمان تخصصی زیر نظر یک سکس تراپیست در مرکزمشاوره دارد.

 

 

روانشناس افسردگی پس از زایمان : یکی از مشکلات شایع در زنان پس از زایمان افسردگی می باشد اما در بسیاری از خانواده ها به دلیل عدم آگاهی مناسب از این مشکل به دنبال راه مناسب برای درمان افسردگی پس از زایمان نمی روند. مرکز مشاوره خانواده انتخاب نو برای درمان کسانی که از این نوع افسردگی رنج می برند از متخصص روانشناس ، به صورت تخصصی در این رشته یاری گرفته است تا بتواند کمک قابل توجهی به این چنین موارد بنماید.

 

 

مشاوره خیانت : یکی از مهمترین دلایل بروز جدایی و طلاق در جامعه امروز خیانت می باشد. زوجی که دچار طلاق عاطفی هستند و یا از کمبود درک متقابل توسط همسر خود رنج می برند در بسیاری از موارد به خیانت روی می آورند. مشاوره خیانت در یک مرکز مشاوره خوب توسط دکتر روانشناس حرفه ای به مراجعین ارائه می گردد زیرا ریشه یابی و بازگرداندن آرامش به زوجی که دچار خیانت شده است آسان نیست. مشاور روانشناس اجازه می دهد تا فرد خیانت دیده و کسی که خیانت کرده است ، فشار های روانی خود را تخلیه کرده و سپس به حل مشکل خود بپردازند.

 

 

مشاوره بالینی : روانشناس بالینی به درمان اختلالات روانی مبادرت می ورزد . اختلالاتی همچون : افسردگی ، استرس ، وسواس و اضطراب از جمله مواردی می باشد که مشاور بالینی برای درمان آن از روشی تخصصی استفاده می کند . بسیاری از افراد خود آگاه بر اختلالی که به آن دچار هستند نیستند و این اختلالات در تست های روانشناسی که در بهترین کلینیک روانشناسی از مراجع گرفته می شود خود را نشان می دهد. دکتر مشاور چنانچه اختلال روانی فردی را در درجه حاد ببیند از کمک روانپزشک برای درمان دارویی و تجویر آن یاری می جوید.

 

تلفن پذیرش مرکز مشاوره: 02122593216

نویسنده : غزاله البهشتی   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی