کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

مشاوره خانواده در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به اهمیت کار خود آگاه است و تلاش می کند تا بر اساس شرایط فرهنگی و اجتماعی بهترین مشاوره ارائه دهد. 

مشاوره خانواده در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به اهمیت کار خود آگاه است و تلاش می کند تا بر اساس شرایط فرهنگی و اجتماعی بهترین مشاوره ارائه دهد. وظیفه اصلی در مشاوره خانواده خوب کاهش استرس و تنش در بین اعضا خانواده می باشد. روانشناس خانواده با دقت اعضا خانواده را مورد برسی قرار می دهد و بر اساس نقاط قوت اعضا تلاش می کند تا به آنها در مدیریت روابط یاری کند. مشاوره خانواده تخصصی به سلامت روانی اعضا خانواده توجه می نماید. حضور یک روانشناس خانواده خوب این اطمینان را می تواند به افراد خانواده دهد که چنانچه مشکلی به وجود آید تنها نیست.

 

 

از مواردی که خانواده ها می توانند برای آن به دکتر روانشناس خانواده در مرکز مشاوره ازدواج انتخاب نو مراجعه کنند می توان به مواردی چون:

 

 

-         مشکلات کودکان همواره باعث به هم ریختگی های خانواده می شود. مشکلاتی همچون افت تحصیلی ، اعتیاد و ارتباط با دوستان مشکل دار و یا ناراحتی های عصبی .

 

 

-         روابط والدین از دیگر مواردی است که آرامش خانواده را مختل می کند . سردی روابط بین والدین و طلاق از مواردی می باشد که نیاز به مراجعه نزد یک مشاوره خانواده حرفه ای دارد.

 

 

-         مواردی که خانواده دچار یک بحران یا جدایی مثل از دست دادن یکی از عزیزان و یا دور شدن آنها می شود ، استفاده از مشاور روانشناس بهترین انتخاب است.

 

 

یکی از روشهای مشاوره خانواده در مرکز روانشناسی انتخاب نو ، ساختار سازی مجدد در خانواده است. در بسیاری از خانواده ها ، اعضا دچار خروج از جایگاه خود و پذیرش نقشی که متعلق به دیگری می باشد، هستند. به طور مثال ، مادر نقش پدر خانواده را ایفا می کند و قدرت و توانمندی پدر خانواده از بین رفته و یا نقش فرزندان نسبت به والدین تغییر کرده . بهترین مشاور روانشناس با ایجاد ساختار جدید و ارائه تمرینات و گرفتن گزارش از عملکرد افراد می تواند دست به اصلاح ساختار مشکل دار خانواده زده و با بازگرداندن جایگاه هر فرد در خانواده ، خانواده را به سمت یک خانواده آیده آل پیش ببرد.

 

 

یکی از مسئولیت هایی که روانشناس خانواده خوب برای خانواده هایی که مشکلات بنیادین دارند و دچار فروپاشی و نا امیدی هستند ، بر عهده دارد  ایجاد تغییرات مثبت هرچند کوچک در مدت زمان کوتاه است . تغییرات مثبت و حل مشکلات کوچک این امید را برای اعضا ایجاد می کند که امکان بازگشت خانواده به شرایط عادی ممکن می باشد پس تلاش می کنند و در این بین مشاور روانشناس خانواده می توانند تغییرات اساسی تری در طی مدت زمان بر اعضا خانواده ایجاد نماید.

 

 

مشاوره خانواده به صورت مشاوره فردی و گاهی به صورت جلسات گروهی در کلینیک های روانشناسی کارآمد تر می باشد و افراد می توانند بدون آن که تحت فشار باقی اعضا خانواده قرار گیرند ، با اختلال روانی خود مواجه شده و آن را بپذیرند.

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس پذیرش: 22593216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی