کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

مشاوره پیش از ازدواج در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به همت مدیریت این مرکز روانشناسی و با استفاده از بهترین متخصص مشاور پیش از ازدواج جزو بهترین مشاوره ها در سطح تهران می باشد.

مشاوره پیش از ازدواج در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به همت مدیریت این مرکز روانشناسی و با استفاده از بهترین متخصص مشاور پیش از ازدواج جزو بهترین مشاوره ها در سطح تهران می باشد. بسیاری از کسانی که برای کمک گرفتن از روانشناس به مرکز مشاوره مراجعه می کنند درگیر هیجانات زودگذر که نام آن را عشق می گذارند، هستند. مشاوره قبل از ازدواج خوب به این افراد کمک می کند تا نسبت به یکدیگر اطلاعات و شناخت بهتری پیدا کنند و آگاهی را جایگزین شیفتگی و هیجان نمایند. روانشناس پیش از ازدواج خوب معتقد است چنانچه افراد به آگاهی کامل نسبت به یکدیگر دست نیابند پس از ازدواج دچار نوعی فروپاشی احساس با از بین رفتن هیجاناتشان می گردند.

 

 

از مهمترین دلایلی که زندگی زوجین دچار فروپاشی می گردد نارضایتی نسبت به شرایط زندگی ، احساس شکست در تغییر دادن یکدیگر و حس کنترل گری می باشد. مشاور قبل از ازدواج راهنمایی های کاملی درباره زندگی مشترک ارائه می دهد. یعنی یک روانشناس خوب در کلینیک روانشناسی انتخاب نو برای مشاوره قبل ازدواج در مرحله اول از زوجین تست های روانشناسی تهیه می کنند این تست ها وضعیت روحی و روانی افراد را مشخص می کند و چنانچه هر یک از زوجین دچار اختلال روانی خاصی باشد در این تست های روانشناسی خود را بروز می دهند.

 

 

دکتر روانشناس پیش از ازدواج در تفسیر تست های روانشناسی به میزان شباهت زوجین به یکدیگر پی می برند و چنانچه اختلافی در بین روحیات افراد باشد که متخصص روانشناس آن ویژگی را باعث بهم خوردن زندگی زوجین بداند . به زوجین پیشنهاد ترک رابطه و قطع آن را می دهد. اما اگر اختلافات قابل حل باشند ، مشاور روانشناس پیش از ازدواج به زوجین کمک می کند تا با احترام گذاشتن به حساسیت طرف مقابل و توجه به روحیات یکدیگر ، نحوه عملکرد مناسب در زندگی مشترک را یاد گیرند.

 

 

پیش تر عنوان کردیم که یکی از دلایل جدایی در زندگی مشترک کنترل گری هر یک زوجین می باشد. افراد اصولا وقتی احساس می کنند می دانند چه چیزی برای دیگران خوب است و این مسئولیت را بر عهده دارند که اطرافیان را به مسیر درست یا به عبارت دیگر مسیری که خودشان می خواهند راهنمایی کنند دچار کنترل بیرونی می شوند. این مسئله در بین زوجین می تواند منجر به حس حقارت در طرف مقابل گردد. دکتر مشاور پیش از ازدواج در یک مرکز مشاوره خوب با ایجاد فضا های صمیمی با مراجع می تواند با انجام تمرینات موثر فرد کنترل گر را به سمت اصلاح سوق دهد.

 

 

خانواده هر یک از زوجین همانگونه که می توانند باعث بهبودی روابط بین زوجین شوند ، می توانند باعث تخریب زندگی آنها نیز گردند. به همین علت روانشناس پیش از ازدواج خوب به شرایط فرهنگی ، اعتقادی ، اجتماعی و اقتصادی هر یک از زوجین توجه می نماید و گاهی نیاز می باشد خانواده زوجی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند به کلینیک روانشناسی مراجعه کرده و در یک جلسه گروهی شرکت نمایند.

 

تلفن کلینیک روانشناسی انتخاب نو: 

+982122593216

نویسنده : غزاله البهشتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی