کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

کسانی که تصمیم به ازدواج می گیرند باید به تمامی بخش های تشکیل یک زندگی مشترک توجه کنند . 

 

کسانی که تصمیم به ازدواج می گیرند باید به تمامی بخش های تشکیل یک زندگی مشترک توجه کنند . مشاوره ازدواج  در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به افراد کمک می کند تا متوجه شوند خود و شریکی که برای زندگی مشترک انتخاب کرده اند به بلوغ کامل ذهنی ، جسمی و اجتماعی رسیده اند یا خیر . با توجه به اهمیت مسئله ازدواج در خانواده ها مشاور خوب در مرکز مشاوره انتخاب نو به مشاوره پیش از ازدواج اهمیت ویژه ای می دهد. اما کسانی که ازدواج کرده اند نباید احساس کنند دیگر راهی برای اصلاح زندگی خود نمی توانند انجام دهند . مشاوره ازدواج راه هایی برای این افراد نیز در نظر دارد که با کمک آن افراد می توانند یک زندگی مشترک خوب را تجربه کنند.

 

 

پیش از شروع زندگی مشترک روانشناس ازدواج در مرکز مشاوره به افراد پیشنهاد می دهد تا درباره تمامی مشائل یک زندگی مشترک با یکدیگر صحبت کنند زیرا بسیاری از مسائلی که پیش از ازدواج بی اهمیت و ساده می باشد، پس از ازدواج در صورت عدم تفاهم بین زوجین تبدیل به مشکلی حاد و جنجان برانگیز می شود. از جمله مسائلی که مشاور ازدواج به افراد پیشنهاد می کند تا درباره آن نظرات خود را یاداشت کنند می توان به مواردی چون : مسائل مالی ، روابط جنسی ، اعتقادات مذهبی ، اطلاع درباره زندگی اهداف زندگی مشترک و حتی نحوه تربیت فرزندان ، توجه کرد.

 

 

در جلسه روانشناسی ، دکتر روانشناس ازدواج برای هر جلسه موضوعات مهمتر از نظر زوجین را به عنوان موضوع جلسه با زوجین مورد برسی قرار می دهد و اجازه می دهد تا زوجین درباره آن با یکدیگر به مزاکره بپردازند. جضور روانشناس پیش از ازدواج باعث می شود تا مسیر صحبت به انحراف نرفته و نظرات زوجین به چالش کشیده شده و رفتار صحیح تایید شود. ضمن آن که بهترین روانشناس پیش از ازدواج از هر یک از زوجین تست روانشناسی تهیه می کند که در آن تست های روانشناسی جنبه های مختلف شخصیتی افراد برسی می شوند تا میزان شباهت های اخلاقی و رفتاری در زوجین نیز مشخص گردد.

 

 

کسانی که زندگی مشترک خود را تشکیل داده اند و بعد از آن به مرکز روانشناسی انتخاب نو مراجعه می کنند معمولا دچار اختلافات شدیدی هستند که باعث شده از مشاوره کمک بگیرند. روانشناس ازدواج خوب به این افراد اجازه می دهد تا درباره مشکلات خود صحبت کنند و پس از برون ریزی خشم و احساسات دیگری که طی این بحران برایشان به وجود آمده با آنها درباره علت به وجود آمدن مشکل صحبت می کند تا زوجین با گفتگو بتوانند به نتیجه مناسبی دست پیدا کنند.

 

 

بهترین مشاور ازدواج در کلینیک های روانشناسی در حین درمان به زوجین آموزشهای مناسبی ارائه می دهد تا آنها بتوانند در صورت ایجاد مشکلات و بحران های مشابه به تنهایی با آن رو به رو شده و با دانسته های خود از پس حل آن برآیند.

 

تلفن مرکز مشاوره روانشناسی انتخاب نو: 22593216

نویسنده : غزاله البهشتی  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی