کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

اختلالات روانی همیشه به شکل کاملا مشخص خود را نشان نمی دهد و نیاز به تشخیص روانشناس متخصص دارد.

اختلالات روانی همیشه به شکل کاملا مشخص خود را نشان نمی دهد و نیاز به تشخیص روانشناس متخصص دارد. درمان اختلالات روانی در کلینیک روانشناسی انتخاب نو توسط بهترین روانشناس بالینی که تبحر خاصی در تشخیص اختلالات روانی دارد انجام می گیرد . کسانی که دچار اختلال روانی هستند لزوما مشکلات خود را بروز نمی دهند و گاهی نیاز به انجام تست های روانشناسی برای دریافت اطلاعات توسط روانسنج می باشد. تفسیر تست روانشناسی اختلالاتی را که در لایه های نهفته افراد می باشد نشان می دهد . از نمونه اختلالات شایع روانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

 

-         استرس و اضطراب : یکی از شایع ترین اختلالات روانی که تقریبا در تمامی اختلالات نیز وجود دارد استرس و اضطراب می باشد. در کلینیک های روانشناسی معمولا دکتر روانشناس بالینی تمرینات منظمی برای کسانی که دچار استرس هستند تعیین می نماید و افراد می توانند با انجام تمرینات استرس و اضطراب خود را کنترل نمایند. ورزش یکی از راه هایی می باشد که روانشناس مشاور برای تمامی اختلالات روانی به افراد پیشنهاد می دهد. زیر تغییرات جسمانی و حضور در طبیعت همواره بر روان افراد تاثیر گذار است.

 

 

-         وسواس : یکی دیگر از اختلالاتی که فشار بسیار زیادی بر افراد می آورد وسواس می باشد. کسانی که برای درمان وسواس به مرکز مشاوره انتخاب نو مراجعه می کنند معمولا از نوعی فشار اجبار همراه با وسواس رنج می برند. این افراد معمولا خود را در مقابل وسواس ناگزیر احساس می کنند و تقریبا تمامی اعمالشان به گونه ای است که فشاره وارده را آرام نماید ، اما متاسفانه انجام فعالیت های تحت فشار وسواس نه تنها حال آنها را بهتر نمی کند بلکه باعث سردرگمی و عذاب بیشتر نیز می شوند. نزدیکان و کسانی که با فرد وسواسی زندگی می کنند نیز با وجود نداشتن وسواس ولی از فشار آن رنج می برند. دکتر مشاور وسواس در جلسه روانشناسی ابتدا تلاش می کند تا فرد مشکل خود را به عنوان یک بیماری بپذیرد و سپس به درمان آن بپردازد.

 

 

-         افسردگی : افسردگی یکی از فراگیر ترین اختلالات روز جامعه می باشد. درمان افسردگی به خاطر درجات مختلفی که دارد از شدت و ضعف مختلفی بر خوردار است . گاهی افراد با انجام فعالیت های بسیار ساده و روزمره می توانند از شر افسردگی خلاص شوند اما گاهی برای درمان افسردگی نیاز به مراجعه نزد یک متخصص مشاور در کلینیک حرفه ای می باشد. روانشناس خوب در طی مصاحبه درجه افسردگی افراد را شناسایی می کنند و بر اساس نشانه هایی که فرد از خود بروز می دهد همچون : بی حوصلگی ، بی خوابی ، کاهش اشتها ، ناامیدی و خستگی دائمی ، بهترین شیوه درمانی را اجرا می نماید.

 

 

مشاوران فعال در مرکز مشاوره انتخاب نو معمولا دارو درمانی را به عنوان آخرین راه پیشنهادی بر می گزینند ،  مگر آن که فرد را در شرایط بحرانی و نیازمند به مراجعه نزد یک دکتر روانپزشک بدانند.

 

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس پذیرش مرکز مشاوره روانشناسی انتخاب نو: 02122593216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی