کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

درمان اضطراب و استرس توسط بهترین روانشناس در مرکز مشاوره بسته به شدت آن متفاوت می باشد.

درمان اضطراب و استرس توسط بهترین روانشناس تهران در مرکز مشاوره بسته به شدت آن متفاوت می باشد. در کلینیک روانشناسی انتخاب نو از شیوه های تخصصی برای اندازه گیری میزان فشار روانی فرد که به علت استرس ایجاد گشته است ، استفاده می شود. دکتر روانشناس استرس و اضطراب را به خودی خود بیماری قلمداد نمی کنند، بلکه آن را یک پاسخ طبیعی به شرایط خطرناکی که فرد در آن قرار دارد می دانند. بسیاری از افراد به جای توجه به شرایط خود با اضطراب مشکل پیدا می کنند و تلاش می کنند تا آن را از بین برند. این در حالی است که دکتر روانشناس برای درمان اضطراب و استرس در مرکز مشاوره انتخاب نو شرایط افراد را مورد برسی قرار می دهد.

 

 

از نظر بهترین روانشناس مشاوره چنانچه اضطراب به حالتی برسد که زندگی روزانه فرد دچار اختلال شود این نوع اضطراب نوعی بیماری و قابل درمان است. شناخت انواع استرس و اضطراب به افراد کمک می کند تا از فشار روانی آنها کاسته شود. نگرانی های غیر قابل کنترل ، وحشت زدگی ، تنش های شدید جسمانی و  ترس از موقعیت هایی که از نظر دیگران عادی است، می باشد. دکتر روانشناس در کلینیک های روانشناسی به افراد کمک می کند تا اضطراب خود را شناسایی کرده و به آموزش راه های مقابله با آن بپردازند.

 

 

یکی از شیوه هایی که بهترین دکتر روانشناس برای کاهش استرس در افراد به آنها پیشنهاد می کند استفاده از تمرین تنفس آرام است. میزان اکسیژنی که به مغز می رسد در کاهش میزان استرس و اضطراب تاثیر بسیار زیادی دارد. تنفس صحیح یکی از شیوه هایی است که روانشناس به افرادی که دچار استرس و اضطراب هستند می آموزد و در طی جلسات مشاوره تاثیر آن را از مراجع خود می خواهد. انجام تمریناتی که در مرکزمشاوره برای افراد تجویز می شود می تواند چنان تاثیر گذار باشد که نیاز به دارو درمانی را برای فرد مضطرب از بین برد.

استرس معمولا از ترس ناشی می شود . ترس و نگرانی از عوامل اصلی ایجاد اضطراب و استرس است ، اما گاهی عوامل ژنتیکی نیز در ایجاد اضطراب مواثر است . متخصص روانشناس خوب حملات پنیک را از نمونه اضطراب هایی می داند که مسائل ارثی در آن نقش بسیار زیادی دارد . البته این مشکل ارثی توسط عوامل محیطی در این افراد فعال می شود. تنشهای و فشار های روانی روزمره باعث بالا رفتن فشار خون ، تپش قلب ، مشکل در تنفس و حالت تهوع و استفراغ در این افراد می گردد و این حالت گاهی به صورت ناگهانی و یکباره برای فرد رخ می دهد.

ورزش کردن ، حضور در محیط های آرام ، گوش کردن به موسیقی بی کلام و ارتباط با دوستی که فرد بتواند در حضور و تماس با او احساس آرامش کند از پیشنهاداتی می باشد که روانشناس خوب برای کنترل استرس و اضطراب به افراد پیشنهاد می کند. درمان استرس و اضطراب در مرکز مشاوره انتخاب نو با کمک بهترین مشاوران و روانشناسان این مرکز روانشناسی انجام می گیرد.

خدمات تخصصی مرکز مشاوره انتخاب نو بهترین ها را برای مراجعین خود به ارمغان می آورد.

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس پذیرش کلینیک روانشناسی انتخاب نو: 22593216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی