کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

روانشناس کودک در مرکز مشاوره انتخاب نو  برای درمان بیش فعالی از شیوه های مختلفی استفاده می کند که نیاز به همکاری والدین و آموزگاران کودک نیز می باشد.

روانشناس کودک در مرکز مشاوره انتخاب نو  برای درمان بیش فعالی از شیوه های مختلفی استفاده می کند که نیاز به همکاری والدین و آموزگاران کودک نیز می باشد. اصولا بهترین مشاور کودک در مرکز مشاوره مجبور است برای کوچکترین تغییرات کودک بیش فعال نیز پاداشی تعیین نماید. کودکی که دچار بیش فعالی می باشد کوچکترین تمرکز یا انجام فعالیتی مناسب با تمایل والدین و معلمان برایش بسیار دشوار می باشد از همین رو بهترین مشاور کودک به والدین پیشنهاد می کنند حتما با پاداش در مقابل انجام این اعمال کودکان استقبال کنند.

 

 

متخصص روانشناس در کلینیک روانشناسی انتخاب نو به والدین پیشنهاد می کند تا به محض آن که متوجه حالات و نشانه های بیش فعالی در کودک خود شدند آنها را برای درمان بیش فعالی نزد یک دکتر روانشناس کودک ببرند زیرا چنانچه بیش فعالی تا بزرگ سالی درمان نگردد فرد را به انجام فعالیت های پر خطر سوق می دهد و کما آن که آسیب های فرد در بزرگسالی قابل جبران نباشند. درمان دارویی برای کودکانی که دچار بیش فعالی هستند بیشتر توسط مشاور کودک توصیه می شود اما در کنار این نوع درمان نیاز به تربیت مناسب و ویژه نیز برای این کودکان می باشد.

 

 

بهترین روانشناس کودک در ابتدا از والدین کودک می خواهند تا نگرش خود را نسبت به اعمال و رفتار کودک تغییر دهند و بدانند کودک به صورت عمدی به انجام رفتار نا مناسب نمی پردازد بلکه شیطنت ها و ناآرامی های کودک به خاطر وجود اختلال بیش فعالی در کودک می باشد. مکالمه مناسب بین کودک و والدین بسیار با اهمیت می باشد. برقراری تماس چشمی ، صحبت کردن با کلمات ساده ، آرام و محکم صحبت کردن از شیوه هایی است که متخصص روانشناس کودک از آن استفاده می نمایند.

 

 

بهترین روانشناس کودکان به  قرار دادن پاداش برای کودکانی که دچار بیش فعالی هستند بسیار اهمیت می دهند . این کودکان باید به شیوه رفتاری و کلامی بابت فعالیت هایی که انجام می دهند مورد توجه قرار گیرند و بابت فعالیت های صحیح خود مورد تشویق قرار گیرند. متخصص روانشناس کودک از والدین می خواهد تا روزانه چندین بار رفتار های مناسب و صحیحی که کودک انجام می دهد را برای کودک بیان کنند و از بازخورد سریع به کودک به سادگی عبور نکنند.

 

 

یکی از راه هایی که از موثر ترین روش ها برای درمان بیش فعالی می باشد توجه به این نکته است که کودکان بیش فعال تمرکز کردن برایشان دشوار است . خانواده با ایجاد فضایی آرام و کم تنش می توانند به افزایش تمرکز کودکان کمک کنند. بازی های تمرکز بر روی چشم برای این کودکان تاثیر گذار است و مشاور کودک خوب در کلینیک روانشناسی با آموزش این شیوه از والدین می خواهد تا هر روز با کودک این بازی را تکرار کنند تا به ایجاد تمرکز بیشتر در کودکان یاری کنند.

 

 

استفاده از نوروفیدبک یکی دیگر از شیوه هایی می باشد که روانشناس کودک خوب برای درمان بیش فعلی در کودکان از آن استفاده می کنند. نوروفیدبک در مرکز مشاوره انتخاب نو جزء درمان های تقریبا جدیدی می باشد که برای افزایش حافظه و یادگیری در کودکانی که دچار بیش فعالی هستند استفاده می شود.

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس پذیرش مرکز مشاوره کودک انتخاب نو: 22593216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی