کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

هدف ازدواج بسته به تفاوت های فرهنگی و اجتماعی متفاوت می باشد . مشاور پیش از ازدواج در بهترین کلینیک های روانشناسی زمانی فردی را برای ازدواج آماده می دانند که شرایط نسبتا مناسبی از همه جهت های روحی ، جسمی ، عقلی، عاطفی و مالی داشته باشند.

هدف ازدواج بسته به تفاوت های فرهنگی و اجتماعی متفاوت می باشد . مشاوره پیش از ازدواج در بهترین کلینیک های روانشناسی زمانی فردی را برای ازدواج آماده می دانند که شرایط نسبتا مناسبی از همه جهت های روحی ، جسمی ، عقلی، عاطفی و مالی داشته باشند. ازدواج از نظر بسیاری از افراد مسیری در زندگی می باشد که باید طی نمایند. این در حالی است که از نظر روانشناس پیش از ازدواج خوب در بهترین کلینیک روانشناسی تهران عدم توانایی در مدیریت زندگی و آمادگی لازم می تواند فجایع بزرگی را در این افراد ایجاد نماید.

 

یکی از مسائلی که متخصص مشاور پیش از ازدواج به آن اهمیت زیادی می دهد بلوغ عقلانی می باشد . بلوغ عقلانی به معنای پذیرش و درک واقعیت و حقیقت می باشد . بسیاری از زوجین در شروع زندگی مشترک امید آن را دارند که بسیاری از مشکلات شخصیتی که در طرف مقابل مشاهده می کنند در طی مرور زمان بر طرف می شود . یا محبت و علاقه باعث بی اهمیت شدن مشکلات می گردد و این در حالی می باشد که تجربه نشان داده شرایط زندگی برای این افراد بسیار بد تر از زمانی خواهد شد که در ابتدا با آن شروع کرده اند و زمانی به این نکته می رسند که کمی دیر می باشد.

 

مرکز مشاوره انتخاب نو برای مشاوره قبل از ازدواج از بهترین های روانشناسی استفاده می کنند . اقای دکتر تابع جماعت که مدیریت این مرکز مشاوره را بر عهده دارند، از بهترین و با تجربه ترین مشاوران و روانشناسان در زمینه مشاوره ازدواج و مشاور خانواده می باشند که برای کسانی که نیاز به مشاوره قبل ازدواج دارند انجام تست های روانشناسی پیش از ازدواج را پیشنهاد می کنند . در این تست های روانشناسی شخصیت افراد و ویژگی های روحی و روانی آنها مشخص می گردد. دکتر روانشناس پیش از ازدواج در کلینیک های روانشناسی از ازدواج افراد جلوگیری نمی کنند بلکه تنها اطلاعات تخصصی خود را بدون پرده پوشی ارائه می کنند.

 

مشاوره پیش از ازدواج خوب تنها به ارائه نظرات به زوجین برای ازدواج کردن و ازدواج نکردن بسنده نمی کند بلکه به ارائه آموزشهای لازم برای داشتن یک زندگی خوب نیز می پردازند. بسیاری از زوجین هدف و آگاهی نسبت به زندگی مشترک ندارند و متخصص روانشناس ازدواج به آنها کمک می کند تا به نکات روشنی در مشخص نمودن اهداف دست پیدا کرده و یک زندگی مشترک مناسب و پر دستاورد برای خود رقم زنند.

 

یکی از نکاتی که دکتر روانشناس قبل ازدواج به آن توجه می کند خانواده زوجین می باشد . با وجود آن که بسیاری از افراد در این تصور می باشند که زندگی مشترک از دو نفر تشکیل می شود در حقیقت زندگی مشترک شامل دو فرهنگ . توانایی بر قراری ارتباط بین دو خانواده می باشد . خانواده زوجین نقشی بسیار با اهمیت در زندگی آنها ایفا می کنند و چه بسا توانایی آن را دارد که باعث دوری و کدورت بین زوجین گردد.

 

یکی دیگر از موضوعاتی که متخصصین روانشناس امروزه در مشاوره طلاق در کلینیک روانشناسی انتخاب نو بسیار مشاهده می کنند ، طلاق به دلیل مشکلات مالی می باشد . فرهنگ گذشته و شرایط اقتصادی پدارن ما باعث شده تا بسیاری از زوجین نداشتن استقلال مال را بی اهمیت دانسته و تنها داشتن علاقه را برای ادامه زندگی کافی بدانند . هر چند علاقه دو طرفه برای شروع زندگی مشترک و ادامه آن ضروری می باشد اما وجود مشکلات مالی نیز از مسائل با اهمیت می باشد . دکتر مشاور قبل از ازدواج به زوجین پیشنهاد می کند تا قبل از شروع زندگی مشترک تمامی شرایط مالی خود را برای یکدیگر مشخص کنند و به تمام بخش ها توجه نمایند به امید آن که این شفاف سازی ها بتواند زندگی مشترک زوجین را تضمین نماید.

نویسنده : غزاله البهشتی    

تلفن : 22593216

        22795735

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی