کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

طلاق از نظر بهترین روانشناس طلاق در زندگی زناشویی تنها وقتی کارآمد است که تمامی راه ها برای رسیدن به حل مشکلات مسدود شده باشد.

طلاق از نظر بهترین روانشناس طلاق در زندگی زناشویی تنها وقتی کارآمد است که تمامی راه ها برای رسیدن به حل مشکلات مسدود شده باشد. زوجی که زندگی زناشویی خود را با امید ها و آرزوهای زیادی شروع کرده است برای پایان دادن به آن باید متحمل فشارهای زیادی شده باشد. مشاور خانواده انتخاب نو مشاوره طلاق را برای کسانی که تصمیم به جدایی از یکدیگر دارند ضروری می داند. روانشناس طلاق به برسی تخصصی مشکلات افراد و راه های حل آن می پردازد و چنانچه طلاق را برای آنها ضروری بداند به وضعیت روحی و حفظ شرایط افراد برای بعد از طلاق کمک شایانی می نماید.

بهترین مشاور طلاق دلایل عمده جدایی در بین زوجین را چه می داند؟

 

 

1-    خیانت :

 

 

خیانت در بین زوجین یکی از دلایل بسیار مهمی است که باعث می شود افراد به طلاق فکر نمایند. زوجینی که به کلینیک مشاوره انخاب نو برای مشاوره خیانت مراجعه می کنند معمولا هنوز تحت هیجانات و فشار های حاصل از خیانت همسر خود هستند . مشاور خیانت خوب ابتدا به آنها کمک می کند تا فشاری که بر روح افراد وارد می آید را کاهش داده تا بتوانند بهتر از ذهن خود استفاده کنند . افرادی که دچار خیانت می شوند معمولا واکنش های زیر را به دنبال دارند:

 

 

-         کاهش شدید اعتماد به نفس

 

 

-         تصمیمات عجولانه

 

 

-         افسردگی

 

 

2-    مشکلات جنسی:

 

 

اهمیت روابط جنسی بر کسی پوشیده نیست . یکی از مواردی که باعث بروز طلاق در بین زوجین می شود مشکلات جنسی یکی از زوجین و یا عدم رضایت بخشی رابطه جنسی می باشد . زوجی که برای وجود مشکلات جنسی مجبور می شوند تا مرحله طلاق روند توسط روانشناس طلاق خوب به مشاوره سکس تراپی هدایت می شوند تا روانشناس سکس تراپی به بررسی دقیق مشکل آنها در مرکز مشاوره پرداخته و راه حل مناسب را ارائه دهد. از مشکلات جنسی که باعث تمایل به طلاق در زوجین می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 

-         ناتوانی جنسی

 

 

-         تمایلات غیر طبیعی

 

 

-         عدم ارگاسم در رابطه با همسر به دلایل روانی

 

 

3-    تفاوت های شخصیتی:

 

 

امروزه در بسیاری از رسانه ها استفاده از مشاوره پیش از ازدواج در کلینیک روانشناسی را برای افرادی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند ضروری می دانند. یکی از دلایل این مسئله را می توان بالا رفتن میزان طلاق به دلیل تفاوت های شخصیتی دانست. بسیاری از زوجین پس از مدت کوتاهی زندگی مشترک متوجه می شوند هیچ شباهت شخصیتی با یکدیگر ندارند ، مثلا یکی از آنها درون گرا و دیگری برون گرا است . این تفاوت ها باعث بالا رفتن میزان نارضایتی زوجین در زندگی مشترک و در نهایت تصمیم به جدایی می گردد.

 

 

4-    اختلالات روانی و جسمی  :

 

 

متاسفانه هنوز هم هستند افرادی که به امید بهبود اختلال روانی خود تصمیم به ازدواج می گیرند. دیده شده افرادی که برای مشاوره طلاق به مرکز روانشناس انتخاب نو مراجعه می کنند ، عنوان می دارند که خود پیش از شروع زندگی مشترک بر مشکل خود آگاهی داشته اند اما به امید تغییر وارد زندگی شده و حالا نه تنها درمان نشده اند بلکه دچار مشکلات بیشتری نیز گشته اند . متخصص مشاور طلاق به این افراد پیشنهاد می دهد تا زمانی را برای خود مشخص کنند و تحت درمان روانشناسی قرار گیرند و چنانچه تاثیرات مثبت آن را بر زندگی خود مشاهده کردند فرصتی دوباره به زندگی مشترک خود دهند. از نمونه اختلالاتی که باعث طلاق می گردد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 

-         وسواس فکری و عملی

 

 

-         افسردگی حاد

 

 

-         اعتیاد

 

 

نویسنده : غزاله البهشتی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی