کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

عدم تعهد مردان در زندگی زناشویی همواره بیش از زنان بوده است اما امروزه نتایج مراجعین مشاوره خیانت در کلینیک روانشناسی نشان دهنده آن است که خیانت زنان نیز رو به افزایش است. 

 

عدم تعهد مردان در زندگی زناشویی همواره بیش از زنان بوده است اما امروزه نتایج مراجعین مرکز مشاوره خیانت در کلینیک روانشناسی نشان دهنده آن است که خیانت زنان نیز رو به افزایش است. صرفه نظر از دلایل اجتماعی این موضوع روانشناس خیانت تفاوت های ذهنی و جسمی زنان و مردان را در بروز خیانت بسیار موثر می داند .

 

 

بر اساس نظر مشاور خیانت در کلینیک مشاوره انتخاب نو مردان در عین تعهد معمولا زمانی که از نظر ذهنی و جنسی مجذوب فرد دیگری شوند دست به خیانت می زنند در حالی زنان تا زمانی که از نظر روحی ، عاطفی و جنسی تامین باشن احتمال خیانت کمتری دارند. اکثر زنان به راحتی نمی توانند دست به خیانت زنند زیرا از نظر بهترین روانشناس خیانت وقتی زنان وارد رابطه جنسی جدیدی می شوند ، رابطه عاطفی نیز بر قرار می کنند و این مسئله در رفتار آنها نمایان است.

 

 

دلایل شایع خیانت از نظر بهترین مشاور خیانت

 

 

1-    عدم ارضاء نیازهای عاطفی:

 

 

عواطف و احساسات از نظر اکثر زنان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . در بسیاری از مواردی که نیاز به مشاور خیانت خوب احساس می شود . زن در زندگی مشترک از عدم توجه مناسب همسر و برآورده شدن نیاز عاطفی خود در رنج می باشد. روانشناس خیانت انتخاب نو زوج درمانی را برای این افراد بسیار ضروری می داند.

 

 

2-    عدم رضایت در رابطه جنسی:

 

 

با وجود آن که رابطه جنسی برای زنان به اندازه مردان دارای اهمیت نمی باشد اما عدم رضایت در رابطه جنسی یکی دیگر از دلایلی می باشد که زنان را به سمت خیانت سوق می دهد. متخصص روانشناس خیانت استفاده از مشاوره سکس تراپی در کلینیک روانشناسی را انتخاب مناسب برای این افراد دانسته و به کسانی که در رابطه جنسی خود دچار مشکلات جدی هستند پیشنهاد می کند تا از آن استفاده نمایند.

 

 

3-    خیانت همسر :

 

 

روانشناس خیانت خوب یکی از شایع ترین دلایل خیانت در زنان را خیانت همسر می دانند. فشار روانی وارده به فردی که خیانت دیده گاهی چنان بالاست که برای رفع آن خود دست به خیانت می زنند تا هم به شکلی از طرف مقابل انتقام گرفته و هم از میزان آسیبی که خورده اند بکاهند.

 

 

4-    مشکلات مالی :

 

 

با وجود آن که سازگاری زنان با مشکلات بیش از مردان است اما یکی از دلایل مهم خیانت در زندگی مشترک مشکلات مداوم مالی می باشد. زنی که در زندگی مشترک خود احساس ناامنی مالی شدید داشته باشد معمولا میل به خیانت در وجودش افزایش می یابد.

 

 

مشاور روانشناس خیانت چه راه هایی برای جلوگیری از بروز خیانت پیشنهاد می کند؟

 

 

-         خیانت امری عادی نیست

 

 

در بسیاری افرادی که والدین آنها خیانت کرده اند دیده شده والدین به جای مراجعه به مشاور کودک برای کاهش فشار بر کودکان آن را عادی می شمارند در حالی که این ایده در بزرگسالی کودک را دچار مشکلات متعددی همچون خیانت نمودن به همسر خود می کند.

 

 

-         افزایش اعتماد به نفس

 

 

فردی که از اعتماد به نفس پایین در رنج می باشد نمی تواند رابطه ای سالم داشته باشد. در بهترین مرکز مشاوره ، دکتر روانشناس بر روی تکنیک های افزایش اعتماد به نفس افراد کار کرده و به آنها کمک می کند تا با تقویت روحیه خود روابط را در زندگی به بهترین شکل مدیریت نمایند.

 

 

-         مواجه شدن به جای انتقام

 

 

بهترین متخصص روانشناس در مراکز مشاوره به کسانی که دچار مشکلات جدی همچون خیانت از طرف شریک زندگی خود گشته اند پیشنهاد می کند تا به جای آن که از انتقام به عنوان راه حل منفی استفاده کنند از درمان و آسیب شناسی فردی استفاده نمایند.

 

 

بهترین متخصص مشاور خیانت در جلسه مشاوره ابتدا به افراد اجازه می دهند تا فشاری را که به آنها وارد آمده تخلیه کنند . این آسیب خود را به شکل خشم و یا غم معمولا خود را بروز می دهد . تا وقتی که فرد دچار این فشار می باشد درمان در مرکز مشاور بی تاثیر است زیرا تلاش روانشناس تنها بر فشار ذهنی فرد فرود می آید . درمان خیانت در کلینیک های روانشناسی نیاز به صبر و همکاری زیاد از طرف مراجع دارد.

 

 

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس پذیرش مرکز روانشناسی انتخاب نو: 22593216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی