کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

با افزایش نیاز مردم جامعه به دلیل فشاری که در انواع موضوعات ممکن است موجب تنش در آن ها شود  افراد به استفاده از خدمات روانشناسی روی می آورند به عبارتی هر فردی در هر دوره ای از زندگی خود ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند که می تواند بیکاری ، سوگ یا مرگ یکی از عزیزان ، ازدواج ، خیانت ، طلاق و .. باشد حتی مشکلات روحی و روانشناختی مانند استرس ، افسردگی ، اضطراب و وسواس و... از این قبیل هستند . بر اساس نوع مشکل دکتر روانشناس مهارت های جدیدی را آموزش می دهد که ممکن است به صورت درمان فردی ، زوج درمانی ، خانواده درمانی و روانکاوی و... باشد.  مشاوره روانشناسی در همه ی حوزه ها در مرکز مشاوره روانشناسی ارائه می شود که برای انتخاب بهتر و تصمیم گیری مناسب تر در انتخاب متخصص روانشناس به معرفی 8 نوع از خدمات روانشناسی مرکز مشاوره انتخاب نو می پردازیم که عبارت اند از :

                

  1. مشاوره خانواده :

زمانی که یکی از افراد خانواده دچار مشکلی می شود بالطبع همه ی افراد خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل نیازمند مشاوره خانواده خواهند بود زمانی ممکن است که مشکل از ساختار باشد و یا زوجین آن در حل تعارضات مشکل داشته باشند و توانایی لازم برای مدیریت زندگی مشترک خود را نداشته باشند که در این صورت مشاور خانواده انتخاب نو مشاوره خانواده و زوج درمانی را روشی بسیار مناسب معرفی می کند که در این صورت با ارائه آموزش های لازم و تمرین دادن به آن ها و اصول حل تعارضات بسیاری از مشکلات حل می شوند و وضعیت خانواده بهبود می یابد.

 

 

  1. مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج :

مشاوره پیش از ازدواج توسط دکتر مشاور در کلینیک روانشناسی برای افرادی که قصد ازدواج دارند و می خواهند که با اصول ازدواج و مهارت هایی که در زندگی مشترک یاد بگیرند و همچنین شناخت کافی و مناسب از هر جهات مانند مسئولیت پذیری ، میزان سازگاری ، درون گرایی و بروت گرایی و بسیاری از ویژگی های شخصیتی یکدیگر به دست بیاورند که با شرکت در جلسات مشاوره و با انجام دادن تست هایی و تفسیر آن ها توسط دکتر روانشناس ازدواج می توان به شناخت در مورد یکدیگر رسید.

  1.  سکس تراپی:

گاهی مشکلات زناشویی و بیماری های جنسی که ممکن است منشا روانشناختی داشته باشند دلیل اصلی اختلالات بین زوجین می باشد و همچنین عدم آگاهی از علایق یکدیگر و بی اهمیت بودن به این مشکلات و یا حتی ترجیح به این که درباره این موضوع صحبت نکنند ممکن است مشکلات را بدتر کند به همین دلیل مشورت کردن با یک سکس تراپ و مطرح کردن مشکلات خود می توانید زندگی مشترک رضایت بخش را تجربه کنید.

 

  1. مشاوره طلاق :

مشاوره طلاق برای زوجینی که در زندگی مشترک خود به دلیل عدم توانایی حل کردن مشکلات خودشان تصمیم به طلاق می گیرند و از آنجایی که طلاق تصمیم مهمی است و ممکن است مشکلاتی را در پی داشته باشد که فرد توانایی مقابله شدن با آن ها را نداشته باشد به همین دلیل مشورت کردن با یک مشاور طلاق کار عاقلانه است و به عبارتی گاهی اوقات در صورتی که ادامه زندگی مشترک برای افراد مناسب باشد راهنمایی های لازم را ارائه می دهد که مشاوره قبل از طلاق معرفی می شود.

 

  1. روانکاوی :

بعضی از اختلالات خلقی و یا اختلالات روانی دیگر ممکن است ریشه در دوران کودکی داشته باشد و به صورت ناخود آگاه هستند و فرد دلیل آن را نمی داند که درمان روانکاوی با بنیانگذاری فروید می باشد که با استفاده از شیوه روانکاوی به درمان بسیاری از اختلالات روانی می پردازد . اسن نوع درمان بلند مدت است و تاثیر بسزایی دارد.

 

  1. مشاوره کودک :

زمانی که والدین خواستار یادگیری شیوه های موثر برای تربیت فرزند خود هستند و می خواهند که فرزند ایده آلی را رشد دهند روانشناس کودک انتخاب مناسبی خواهد بود حتی زمانی که کودکان با بعضی از اختلالات مانند اختلالات یادگیری ، بیش فعالی ، اضطراب و ... را داشته باشند نیازمند درمان خواهند بود که مشاور کودک با استفاده از تکنیک های جدید مانند نوروفیدبک ، بازی درمانی و ... بهع درمان آن ها می پردازد که باید به این نکته اشاره کرد درمان کودکان به همکاری والدین آن ها نیازمند است.

 

 

  1. مشاوره نوجوان :

نوجوانی از دوران حساسی است که به عنوان مرحله ای از تمام شدن دوران کودکی و بلوغ و رشد و تغییرات جسمی را داراست که دوره نوجوانی از لحاظ خلقی ناپایدار است و به همین دلیل برای هر خانواده ای چالش بر انگیز است و والدین و نوجوانان ممکن است که اختلافات زیادی بر سر عقاید و تصمیم ها داشته باشند و ممکن است سرپیچی کنند و رفتار های تندی از خود نشان دهند و از آنجایی که دوران حساسی می باشد  برای این که احتمال مصرف سیگار ، مواد ، همنشینی با دوستان ناباب کاهش یابد و ارتباط مناسب و سالم با خانواده و اجتماع حاصل شود کمک گرفتن از یک روانشناس نوجوان عاقلانه است همچنین خانواده درمانی در این دوره موثر خواهد بود.

 

  1. مشاوره تلفنی :

مشاوره تلفنی انتخاب نو روشی موثر برای افرادی که توانایی مشاوره حضوری ندارند و یا مشکلاتشان به صورتی است که نمی خواهند مشاوره حضوری داشته باشند و یا به دلیل اورژانسی بودن نیازمند کمک و راهنمایی هستند مناسب است . زمانی که در خانواده با مشکل رو به رو می شوید و یا در رفتار با فرزند نوجوان خود دچار شک و تردید می شوید استفاده از مشاوره تلفنی و دریافت راهنمایی و مهارت ها از دکتر مشاور خوب مناسب است.

نویسنده : پریا موسوی

تلفن :

22593216

22795735

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی