کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

مطالعات گسترده نشان می دهد که می توانیم از قسمت اعظم رنج و دلشکستگی که در عشق تجربه می کنیم جلوگیری کنیم ،

مطالعات گسترده نشان می دهد که می توانیم از قسمت اعظم رنج و دلشکستگی که در عشق تجربه می کنیم جلوگیری کنیم ، اگر که توجه بیشتری به شروع یک رابطه داشته باشیم . زمانی که با فردی آشنا می شویم در همان ابتدا ممکن است که اشتباهات بزرگی را انجام دهیم و در آینده با مشکلات بزرگی رو به رو شویم . در ادامه این اشتباه ها را بیان می کنیم تا به شما کمک کند در شروع رابطه خود گام های محکم تری بردارید .

سوالات کافی نمی پرسید .

طبق نظر روانشناس ازدواج حضوری عشق تجربه ی رمانتیکی است و در ابتدا افراد به جای سوال های اساسی درگیر تعریف و تمجید و تحسین یکدیگر می شوند و در واقع احساسات و هیجانات به قدری قوی هستند که افراد نمی توانند واقعیت ها را ببینند و سوال های مهمی که در جهت آشنایی باید بپرسند را بیان کنند . حتی برخی از افراد از ترس این که جواب هایی که خواهند شنید دوست نخواهند داشت از پرسیدن سوال می پرهیزند و به عبارتی واضح تر چشمان خود را به روی حقیقت می بندند . باید به این نکته تاکید کرد که چیزی که از آن آگاهی ندارید به شما صدمه وارد خواهد کرد از سوالات مهم و اساسی که در آغاز آشنایی باید آگاه شوید در رابطه با وضعیت خانوادگی و کیفیت رابطه ی خانوادگی آن ها ، روابط قبلی و دلایل به هم خوردن آن ، تجربیات او از گذشته و درس هایی که از آن ها گرفته ، اخلاقیات و ارزش های او ، نگرش او در مورد رابطه و تعهد ، مذهب و اهداف زندگی شخصی و شغلی او .

نادیده گرفتن علایم هشدار دهنده :

بر اساس مطالعات مشاوره آنلاین ایران برخی از رفتار ها هستند که زمانی که در طرف مقابل خود می بینیم باید آگاه تر عمل کنیم و نسبت به آن ها بی اعتنا نباشیم زیرا که ممکن است زنگ خطری باشد برای رابطه .برای مثال زمانی که فرد سعی می کند گذشته ی خود را پنهان کند و یا جزئیات خانواده اش را فاش نمی کند و یا با نامزد قبلی خود در ارتباط است و یا زمانی که فرد به شدت به خانواده ی خود وابسته است و هر تصمیمی را با خانواده اش می گیرد ، مواد مخدر و مشروبات الکلی می نوشد ، لاس زدن ها ، چشم چرانی ، عصبانیت شدید و حتی بدهی و قرض های زیاد و ... می تواند از علایم هشدار دهنده باشد که باید به آن ها توجه شد .

سازش زود هنگام :

طبق نظر مشاور روانشناس ایرانیان وقتی که می خواهید با کسی ازدواج کنید ، باور ها و نظام ارزشی خود را با او در میان می گذارید و سعی می کنید که درباره ی باور ها و نظام ارزشی او نیز آگاه شوید تا ببینید که چقدر شباهت دارید و اگر که نه دو راه بیشتر ندارید می توانید به باور های خود بچسبید و میان تان تنش ایجاد کنید و یا این که برای ایجاد آرامش در جست و جوی راهی برای ایجاد نقطه ی مشترک و یا سازش را انتخاب کنید اما اگر که برای ایجاد تفاهم بیشتر سازش می کنید و یا برای این که طرف مقابل شما را رها نکند و برای جلوگیری از شکست در رابطه با او سازش می کنید در این صورت رابطه به خوبی پیش نخواهد رفت .

صمیمیت جنسی زود هنگام :

زمانی باید با فرد مقابل از لحاظ جنسی صمیمی شوید که باید از لحاظ فکری و احساسی با همسرتان صمیمی شده باشید و باید زمان زیادی را به گفت و گو و شناخت یکدیگر صرف کنید و همچنین باید خودتان را دوست داشته باشید و به ارزش ها ی طرف مقابلتان احترام بگذارید و باید در سختی ها و دشواری ها در کنار هم بوده باشید و بعد از آن تصمیم بگیرید .

گول مادیات را خوردن :

طبق نظر مشاوران مطب روان درمانی اگر که انتخاب های ما تماما از تاثیرات پول فرد ، سبک زندگی و ظاهر او ، قدرت نفوذ و شغل او و شهرتش باشد در واقع وارد رابطه ای نادرست می شوید و این رابطه سر انجام خوبی نخواهد داشت .

پایبند بودن به برخی نگرش های اشباه و ازدواج به خاطر آن

اگر که به خاطر تنهایی و فرار از آن ازدواج می کنید و یا اطرافیانتان شما را تحت فشار قرار می دهند تا ازدواج کنید و سر و سامان بگیرید و یا از خواستگاری با مرد ها و زن ها خسته شدید و می خواهید که زود تر سر و سامان بگیرید و یا تنها فردی هستید که بین دوستانتان هنوز ازدواج نکرده و یا فکر می کنید که از نظر فیزیولوژیکی شکسته تر می شوید و سن باروری تان رو به اتمام است و به خاطر آن ها خود را گرفتار تصمیم های عجولانه می کنید در این صورت ازدواج شما با مشکلاتی مواجه خواهد شد .

نویسنده : پریا موسوی

تلفن :          

22593216

22795735

آدرس : خیابان دولت ، بلوار کاوه ، نبش اخلاقی غربی ، پلاک 29 ، واحد 6 ، طبقه سوم

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی