کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

اگر چه ازدواج و تشکیل خانواده برای هر زن و مردی می تواند رشد و بالندگی را درپی داشته باشد اما با انتخاب اشتباه ممکن است که این مسیر را اشتباه رود و زندگی خود را تباه سازد . با استفاده از آگاهی می توان از بسیاری طلاق و جدایی ها دوری کرد .

اگر چه ازدواج و تشکیل خانواده برای هر زن و مردی می تواند رشد و بالندگی را درپی داشته باشد اما با انتخاب اشتباه ممکن است که این مسیر را اشتباه رود و زندگی خود را تباه سازد . با استفاده از آگاهی می توان از بسیاری طلاق و جدایی ها دوری کرد .

از ازدواج با افراد زیر خودداری کنید .

بر اساس مطالعات مراکز مشاوره ازدواج تهرانی اگر که می خواهید زندگی شاد و خشنودی داشته باشید باید از ازدواج با برخی افراد خودداری کنید که عبارت اند از :

افراد دارای اختلال شخصیت از هر نوعی می تواند زندگی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و همچنین وجود برخی از اختلالات روانی شدید نیز می تواند آثار منفی روی زندگی شما داشته باشد به همین دلیل از ازدواج کردن با افراد دارای اختلال شخصیت و همچنین اختلال های روانی خطر نام دوری کنید . برای تشخیص این موارد باید با فردی متخصص مشورت نمایید تا تشخیص های لازم انجام شود . برخی از اختلال های روانی قابل درمان هستند ولی تا زمانی که فرد درمان نشده باشد آمادگی برای ازدواج را نخواهد داشت .

مورد دیگر این که فرد به خاطر شما خودکشی کند و یا تهدید به این کار کند که در این صورت نیز ازدواج مناسبی نخواهد بود و این افراد نیازمند درمان می باشند .

افرادی که مسائل بسیار مهم را از شما مخفی کرده اند و دروغ های بسیار بزرگی گفته اند که می تواند زندگی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد افراد مناسبی برای ازدواج نیستند .

افراد عصبی ، پرخاشگر ، بد دهن ، بدبین و یا افراد کنترل کننده ، افرادی که به خاطر شما از زندگی قبلی اش خارج شده باشد ، اگر که میل و کشش جنسی به او ندارید و همچنین افراد معتاد به مواد مخدر و .... افراد مناسبی برای ازدواج نیستند و مشکلات بسیاری را در زندگی مشترک با چنین افرادی تجربه خواهید کرد .

زنگ خطر و علایم هشدار دهنده :

زنگ خطر ها و علایم هشدار دهنده :

اگر که در دوران آشنایی و نامزدی بیشتر اوقات را در حال کشمکش و دعوا سر می کنید و بدون این که مشکلاتتان را حل کنید و به توافق و تفاهم برسید با یکدیگر جنگ و جدل می کنید ، دچار خشم و نفرت زیادی خواهید شد و ازدواجدر چنین شرایطی شما را دچار استرس و فشار خواهد کرد . به همین دلیل قبل از شروع زندگی مشترک باید مهارت های لازم را برای داشتن ازدواج موفق باید یاد بگیرید و از این موضوع مهم غافل نشوید .

بر اساس نظر روانشناس معروف ایران اگر که در طول مدت آشنایی مدام به خودتان می گویید که مشکلی نیست و بعد از ازدواج حل می شود . سخت در اشتباه هستید . افراد بعد از ازدواج تغییر نمی کنند و حتی مشکلات شما بعد از ازدواج ممکن است زیاد تر شود و به همین دلیل باید فرد را هر گونه که است باید بپذیرید و از طرفی اگر مشکلات اساسی با طرف مقابل دارید باید قبل از ازدواج حل شوند و بعد از ازدواج این مشکلات حل نمی شود و بد تر خواهد شد . اگر نامزدتان خصوصیاتی دارد که تحملش برای شما سخت است مانند آرایش و پوشش و شما به دلیل ترس از ناراحت شدن و حرفی نمی زنید ولی بعد از ازدواج برای شما مشکل ساز خواهد بود .

بر اساس مطالعات مراکز سکس تراپی ایرانی اگر که شما احساس تنهایی می کنید و به خاطر آن تصمیم به ازدواج گرفته اید ، بسیار اشتباه خواهد بود ازدواج به خاطر فرار از تنهایی شما را درگیر تنهایی بیشتری خواهد کرد و علاوه بر آن مشکلات زیادی را تجربه خواهید کرد به همین دلیل باید با استفاده از خود شناسی مسئله ی تنهایی را در وجود خودتان حل کنید و بعد از آن خود را برای ازدواج آماده کنید .

رابطه نا برابر چه خصوصیاتی دارد ؟

طبق نظر مشاوران کلینیک روانشناسی در تهران اگر که در رابطه تان در تصمیم گیری های مشترک ، عقاید و نظر های او مهم تر باشد و یا اگر که بر روی برخی مسائل اختلاف نظر دارید همواره شما سازش می کنید و طرف مقابلتان هیچ گونه انعطافی نشان نمی دهد و در زمان کشمکش ها و تعارضات طرف مقابلتان برنده شود و در بیشتر تصمیم گیری های مهم زندگی خودش به تنهایی انتخاب می کند و نظر شما برایش مهم نیست و همیشه نیاز های او مقدم بر نیاز های شما باشد و به خواسته ها و نیاز های شما توجه کمتری شود و یا در بیشتر اوقات برای این که تعارضات فروکش کند شما کوتاه می آیید و طرف مقابلتان چنین کاری نمی کند در این صورت رابطه با نا برابری همراه است و به مرور زمان آسیب های جدی را به همراه خواهد داشت . زوجین در ازدواج باید با یکدیگر در یک مسیر حرکت کنند و زمانی که مشکلاتی را تجربه می ککند هر دوشان باید برنده باشند و در تصمیم گیری های زندگی با یکدیگر مشورت کنند و در زمان ناراحتی و رنجش هر دو به یک اندازه از خود انعطاف نشان دهند و نسبت به هم بخشش داشته باشند و کوتاه بیایند . و در حالت کلی هر دو به یک اندازه باید برای رابطه شان تلاش کنند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی