کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

فهمیدن این موضوع که آیا مردی به شما علاقه دارد یا نه بسیار ساده است.

فهمیدن این موضوع که آیا مردی به شما علاقه دارد یا نه بسیار ساده است. معمولا مردم رو راست سطح علاقه خود را بیان نمی کنند و باید بتوانید نشانه ها را شناسایی کنید و مفهوم آن ها را درک کنید. این نشانه ها، شاخص های کوچکی هستند که به شما می گویند چه زمان دارید علاقه کسی را به خود جلب می کنید .

نشانه‌های مردی که به شما علاقه‌مند است!

طبق نظر مشاور روانشناسی نخستین نشانه در نوع نگاه کردن اوست. اگر مردی در جلسه اول آشنایی از شما خوشش بیاید، شما می توانید این موضوع را از چشمانش بفهمید. دومین نشانه علاقه مندی، پرسش کردن است. آآن ها سوالاتی درباره شما می پرسند. اگر مردی به شما علاقه مند شود می خواهد بداند که شما چه کسی هستید، شغلتان چیست، کجا زندگی می کنید و هر چیز دیگری که به فکرش برسد از شما خواهد پرسید. سومین نشانه علاقه مندی، تغییر در رفتار و حالت است. وقتی مردی از زنش خوشش بیاید، لحن صدا و رفتارش تغییر می کند . ممکن است رفتار دوستانه تری از خود نشان دهد و چهارمین و اخرین نشانه علاقه مندی مرد ممکن است بسیار واضح و روشن باشد. وقتی مردی به زنی علاقه مند می شود از عبارت های صمیمانه استفاده می کند و چیزی می گوید که بتواند دوباره شما را ببیند.

نشانه های علاقه کم یا متوسط:

بر اساس مطالعات مشاوره خانواده خوب اگر با کسی در مراحل ابتدایی آشنایی هستید، تشخیص میزان علاقه بسیار آسانتر خواهد بود. اگر روزانه چند تماس از او دارید و برای شما پیامک می فرستد و مدام سعی می کند شما را ببیند، او بسیار علاقه مند است. کمتر از آن مقدار نشان دهنده‌ی علاقه متوسط و یا علاقه نداشتن است. اگر او نشانه واضح و روشنی مبتنی بر علاقه مندی نمی فرستد، به آن دلیل است که میزان علاقه او کم است. شما بدون تردید باید با خود صادق باشید و این را درک کنید که احتمال دارد میزان علاقه شما به او ، از میزان علاقه ی وی به شما بیشتر باشد. اگر برای چند روز متوالی خبری از او نمی شنوید و برنامه ریزی ها فقط بر اساس زمان بندی او انجام می شود و هر وقت تنهاست با شما تماس می گیرد نشانه ها را ببینید و از خود بپرسید که آیا نیازی هست تا ادامه دهم؟ ممکن است رو به رو شدن با این حقیقت که مرد مورد علاقه تان، ممکن است به اندازه شما علاقه مند نباشد ، سخت باشد. اما اگر برای رفع او بهانه تراشی کنید، تنها خود را به دردسر می اندازید.

بر اساس مطالعات بهترین مشاوره قبل ازدواج فقط به دلیل این که کسی در ابتدا ابراز علاقه می کند ، به این معنا نخواهد بود که رابطه متعهدانه ای را در انتظار دارید. گاهی برخی از مردان در ابتدای آشنایی بسیار علاقه به خرج می دهند اما با گذشت زمان علاقه ی آن ها کمتر می شود. بد ترین قسمت کار این است که گاهی اقایان تنها برای این که رفتار خوبی داشته باشند و شما را ناراحت نکنند به گونه ای رفتار می کنند که گویی هنوز علاقه مند هستند. گاهی اوقات هدف آن ها فقط وقت گذرانی است و دلایل زیادی وجود دارد که چرا فردی که علاقه کمی دارد  هنوز رابطه را ادامه می دهد و شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که نشان دهد راطرف مقابلتان رابطه جدی را می خواهد. پس از این که مراحل اولیه ی آشنایی سپری شد باید همچنان مراقب باشید که طرف شما چنین رفتاری با شما نداشته باشد و در طول رابطه باید به دنبال نشانه های علاقه مندی باشید. و به خاطر داشته باشید که چون فقط در اول رابطه ابراز علاقه کرده است به رابطه ادامه دهید. رفتار شما می تواند بر سطح علاقه مرد تاثیر بگذارد. و ممکن است تکرار برخی از رفتار های شما باعث فاصله گرفتن مرد به مرور زمان شود و با یادگیری نشانه ها می توانید بفهمید که آیا مردی به شما علاقه دارد و یا خیر.

چه رفتارهایی باعث عدم ادامه رابطه می شود؟

طبق نظر مشاوران مراکز مشاوره مردم عاشق حرف زدن هستند و اگر به طولانی مدت شنونده باشند علاقه خود را از دست می دهند. و باید آن ها را نیز درگیر بحث کنیم . مردان دوره توجه کوتاهی دارند و شما باید اجازه دهید که مرد پس از چند دقیقه گوش دادن به شما صحبت کند. اگر به سخن گفتن ادامه دهید ، او علاقه اش را به موضوع از دست خواهد داد و در نهایت علاقه اش به شما هم از بین می رود. و بهترین کار این است که در اوایل سوال هایی درباره خودش بپرسید و به این روش گفت گو را ادامه دهید و این گفت و گو ها باید ساده و کوتاه باشند.

نویسنده : پریا موسوی

تلفن :          

22593216

22795735

آدرس : خیابان دولت ، بلوار کاوه ، نبش اخلاقی غربی ، پلاک 29 ، واحد 6 ، طبقه سوم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی