کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

اولین قدم برای بهبود تعاملات جنسی این است که در فضایی باشید که احساسات جنسی شما به سمت شکوفایی باشد.

اولین قدم برای بهبود تعاملات جنسی این است که در فضایی باشید که احساسات جنسی شما به سمت شکوفایی باشد. طبق نظر سکس تراپ این محیط از لحاظ روانی، احساسی و فیزیکی مناسب است و در واقع محیطی است که از لحاظ جنسی ادمی باشید که هستید و توانایی این که خواسته ها و نیازهای خود را در میان بگذارید و این محیط سرشار از امنیت و آرامش برای شما می باشد.

هر فردی نیازهای جنسی متفاوتی دارد و برآورده شدن این نیاز ها مستلزم داشتن تعاملات جنسی رضایت بخش ، هیجان انگیز و کامیابی در طول زندگی است. نیاز های جنسی به سه دسته تقسیم می شوند.

نیاز های احساسی:

برای داشتن یک رابطه جنسی خوب باید حس خوبی داشته باشید . اضطراب، افسردگی، ناراحتی ، خشم و هرگونه احساس منفی می تواند مانع ایجاد حس و حال در شما و لذت بردن از تجربه جنسی تان شود. اگر ذهنتان مشغول چیز دیگری باشد مثلا درگیر کارهایتان، مسئولیت بچه ها ، کارهای خانه و برنامه ریزی و ... که ممکن است مناسب نباشد.

نیازهای رابطه زناشویی:

طبق گفته‌ی روانشناس تلفنی مهم ترین نیازهای جنسی شما معمولا در ارتباط با همسرتان هستند. احساس امنیت در کنار همسر به این معنی است که خیالتان راحت باشد که او شما را پذیرفته و بدن شما یا عملکردتان را قضاوت نخواهد کرد. و همچنین اطمینان از این که همسرتان تجربه جنسی لذت بخشی را با شما دارد و به اندازه شما لذت می برد. اگر رابطه جنسی دچار تنش یا مسائل حل نشده ای است باید پیش از رفتن به رخت خواب این امور را حل کنید و یا دست کم مطمئن شوید که هر دو به یک اندازه متعهد برای حل کردن آن ها هستید.

نیازهای فیزیکی:

بر اساس مطالعات مشاوره انلاین شرایط عمومی بدن مسئله ای مهم است. اغلب افراد برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آرام و هشیار باشند و احساس سلامتی داشته باشند و همچنین محیط هم باید نیازهای فیزیکی را برآورده کند. برای مثال برخی از زوجین ئوست دارند که در اتاقی گرم با نور ملایم باشند و سکوت و آرامش وجود داشته باشد و مطمئن باشند که کسی مزاحمشان نخواهد شد. و این را نیز باید بگوییم که با گذشت زمان و در طول سال ها این نیاز ها تغییر می کند. یعنی افراد مسن تر ممکن است به دنبال محیطی ارام تر و سالم تر باشند. دو موقعیت را که در آن رابطه جنسی فوق العاده ای داشته اید به یاد بیاورید و در کنار آن دو موقعیتی را به یاد بیاورید که تجربه جنسی نا امید کننده ای را برای شما ایجاد کرده بود و در ذهن خود این دو را مرور کرده و مقایسه کنید.این تجربه های مثبت و منفی چه تفاوت عهایی با یکدیگر دارند؟ تفاوت های فیزیکی ، آرامش محیط و یا مسائل دیگر زندگی را بررسی کنید و ببینید که آیا در آن شرایط احساس شما به همسرتان متفاوت است ؟ و بر اساس آن می توانید شرایط بهتر را برای داشتن رابطه ی جنسی مناسب پیدا کنید. فضای فیزیکی که در آن زندگی می کنید می توان  تاثیر عمیقی بر چگونگی احساس شما داشته باشد، ایجاد فضای پر شور و حال در خانه ، راه ساده و فوق العاده ای برای بهبود تعاملات جنسی است. هدف باید ایجاد فضایی پر شور و حال باشد که به شما اجازه دهد از تمام حواس خود لذت ببرید وقتی در حال ایجاد فضایی پر شور هستید حتما دقت کنید که تمام حس هایتان از نظر بینایی ، شنوایی، بویایی، چشایی، لامسه جذابیت داشته باشد.  تعاملات جنسی خوب زمانی رخ می دهد که شما مسئولیت آن ها را بپذیرید و به عنوان زن و شوهر متعهد به ایجاد و حفظ محیطی شوید که در آن رابطه جنسی ، شاخه ای طبیعی از یک رابطه زناشویی عاشقانه است. برای بهره مندی از یک رابطه جنسی خوب باید نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید و با همسرتان راحت باشید و باید وقت کافی بگذارید و با احساساتتان ارتباط برقرار کنید.  لید که مشکلات شما در رابطه جنسی به دلیل ضعف میل جنسی باشد و یا تعاملات جنسی تان دچار یکنواختی شده باشد، و یا می خواهی که رابطه جنسی تان را بهتر کنید . اگر که فکر می کنید مشکلات اساسی در رابطه جنسی تان دارید و توانایی حل کردن آن ها را ندارید  از مشاوران متخصص مراکز مشاوره اطلاعات و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و این را بدانید که باید در خصوص رابطه جنسی تان با همسرتان گفتگو کنید و از صحبت کردن درباره آن طفره نروید و آن ها را نادیده نگیرید زیرا که مشکلات جنسی ابعاد دیگر رابطه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

نویسنده: پریا موسوی

 

تلفن :          

22593216

22795735

آدرس : خیابان دولت ، بلوار کاوه ، نبش اخلاقی غربی ، پلاک 29 ، واحد 6 ، طبقه سوم

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی