کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، زوج درمانی و ...

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو
آدرس: تهران، بلوار کاوه، بالاتر از دولت، نبش اخلاقی غربی، پ29، واحد6 ، ط3
تلفن: 22593216
ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره
مشاوره ازدواج
مشاوره خانواده
مشاوره کودکان
مشاوره نوجوانان
مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره شغلی
مشاوره طلاق
مشاوره خیانت
درمان افسردگی
درمان وسواس
درمان اضطراب
درمان استرس
روانپزشکی
روانکاوی
نوروفیدبک
بیوفیدبک یا بایوفیدبک
کارگاه روانشناسی
تور روانشناسی

زوجین برای داشتن زندگی مشترک پا برجا و موفق باید برای ان تلاش کنند و برخی أصول را رعایت کنند تا خودشان در رابطه شان لذت ببرند و در ارامش باشند و هم حس خوبی را به هم القا کنند.

زوجین برای داشتن زندگی مشترک پا برجا و موفق باید برای ان تلاش کنند و برخی أصول را رعایت کنند تا خودشان در رابطه شان لذت ببرند و در ارامش باشند و هم حس خوبی را به هم القا کنند. رعایت نکردن برخی موارد و اصول باعث ایجاد ناکامی ها و ناراحتی ها و شکست و دلسردی می سود و ممکن است که در مسیر خطرناک قرار بگیرید از این رو سعی کنید که در زندگی مشترک أصول گفته شده در ادامه را انجام دهید و توجه ویژه داشته باشید. البته فراموش نشود که زندگی مشترک نیازمند تلاش دو نفره است و بک نفر به تنهایی نمی تواند از پس ان براید. این أصول عبارت اند از: 

انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

 مراکز مشاوره تهران تاکید می کند همه ی ما در فکر خود خیال پردازی ها و تصوراتی داریم و این تصوران و خیال پردازی ها می تواند بسیار زیبا باشند. ولی باید بدانید که زندگی بر پایه ی خیال پردازی نیست و واقعیت ها با شگفتی های زیادی همراه است. ولی اگر همواره زندگی واقعی را با تصورات مان مقایسه کنیم دچار ناراحتی ها و ناکامی های زیادی خواهیم شد.

قدردانی از هر آن چه که هست را فراموش نکنید.

زمانی که به همه چیز و همه کس با دقت نگاه کنید خواهید دید که زیبایی ها ، خلاقیت، الهام، پیروزی، لذت و زندگی و ..... در تمام اطراف ما پر شده است. زمانی که شما مهارت کافی در دیدن خوبی های خود و دیای اطرافتان پیدا کنید، می توانید برخورد بهتری داشته باشید. بهترین مشاور ازدواج می گوید  زمانی که شما فقط به نقص ها توجه داشته باشید و به خوبی ها توجه نداشته باشید، روزگار را برای خود تلخ خواهید کرد و رضایت شما نیز از بین خواهد رفت. اما اگر شما به خوبی ها توجه داشته باشید و قدردان آن ها باشید، احساس رضایت نیز به وجود خواهد آمد و احساس خوبی هم خواهید داشت. 

به خودتان عشق بورزید.

عشق ورزیدن به خودتان کمک می کند  تا خودتان را کم کم بشناسید.  این قضیه از چند طریق به شما کمک می کند می توانید در مورد چیزهایی که می خواهید یا نیاز دارید آگاهانه تر تصمیم بگیرید روانشناس خوب می گوید این باعث می شود نظرات دیگران را زیاد جدی نگیرید و در پایان روز می بینید که لذت بیشتری برده اید و این قضیه بسیار شگفت انگیز است؛ شما بقیه عمرتان را با خودتان سپری خواهید کرد. 

اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، هیچ رابطه عاشقانه ای بین ما و دیگری ممکن نخواهد بود. به این معنا که با خودمان رفتار خوبی داشته باشیم و به جای توقع های بی رحمانه، با خود مدارا کنیم. بهترین مشاور ازدواج می گوید یعنی از شرایط دوران کودکی که در آن هر چیزی بر حسب اتفاق رخ می داد، گذر کنیم و تبدیل به فردی بزرگسال شویم که مسئول چگونگی احساس خویش است. به علاوه، دوست داشتن خود، برای این است که باید شرایط درونی خوبی را در خود پرورش دهیم. 

 

شادی خود را وابسته به دیگران ندانید. 

عدم نیاز به تایید دیگری به این معنا نیست که شما نمی خواهید رابطه برقرار کنید. بلکه اتفاقا در این روابط، تاثیرگذاری شما بیشتر هم می شود. اگر شما فرد نیازمندی جلوه کنید، افراد تمایل ندارند که به شما نزدیک شوند، اما به شخصی که نیاز به تایید دیگران ندارد، احترام می گذارند البته منظور خود پسند بودن و یا مغرور بودن نیست و فقط داشتن زندگی شادتر است.بذای کسب اطلاعات بیشتر با مراکز مشاوره تهران در ارتباط باشید.

اعتماد به نفس داشته باشید.

وقتی که فکر می کنیم به اندازه ی کافی دوست داشتنی نیستیم، از تاثیری که روی دیگران میگذاریم نگرانیم. این نگرانی به سمت طرف مقابل می رود و موجب می شود که فکر کند ما از این که هستیم ناراضی هستیم یا چیزی را پنهان می کنیم یا زیاد قابل اعتماد نیستیم.

 اگر شما خودتان را دوست بدارید و باور کنید که چیزی برای ارائه دارید، فکرتان باز شده و قابل اعتماد و خوشرو جلوه می کنید. شما از نشان دادن خودتان واهمه ندارید، چون از آن راضی هستید و این حس به دیگران منتقل می شود. پس سعی کنید که در قدم اول خودتان را دوست داشته باشید و خودتان را فراموش نکنید. یکی از مهم ترین شادی ها همین است. 

پذیرش یکدیگر را جدی بگیرید.

زوج هایی که یاد می گیرند با درک و صبوری به حرف یکدیگر گوش دهند ، در بیشتر مواقع نیازی به تغییر یکدیگر نمی بینند. وسوسه یا انگیزه تغییر در جهت بهتر شدن ، امری طبیعی و مفید و سازنده است. روانشناس خوب می گوید کمال گرایی نارضایتی را در زندگی بیشتر می کند . مسائل زیادی حل شدنی هستند اما زندگی با فردی که همیشه از دیدگاه شما به امور نگاه نمی کند از این دست مسائل نیست. معنی از دواج این نیست که تفاوت ها را از بین ببریم ، بلکه این است که یاد بگیریم با وجود تفاوت ها در کنار هم بمانیم و با هم زندگی کنیم. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی